۵ پاسخ

بزرگ بهترته

باید بزرگ باشه خونریزی زیاده

خونریزی یکی دو روز اول زیاد
من دوتا گذاشته بودم بازم از تخت اومدم پایین برم سرویس ببخشید ریخت همه جا کثیف شد

کوچک که برا خونریری جواب نی

ن بزرگ بایدباشه بعد ترخیص میتونی کوچیک بزاری دوتا بزرگ میزارن تو شرتت

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان مهوا💕ومهیار🩵 مامان مهوا💕ومهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد