۲ پاسخ

سلام من چند هفته بعد از شروع غذای کمکی میریزم تو غذاش خاصیت نداره اما خوشمزه میکنه پوره هارو اخه دختر من مزه گوشت و دوست داره اما اگر بچتون رفلاکسیه با اختیاط و با مشورت پزشک تغذیه بدید

هفت ماهگی

سوال های مرتبط