مامانا دو قلو آزمایش آن اتی میگیرن یا نه بعضیا میگن نمیگیرن؟؟؟

۱۸ پاسخ

من نگرفتم

معلومه که میگیرن. من سلفری هم دادم، موقع انومالی هم اکو قلبم دادم

من انجام دادم ولی دکتر گفت هیچ کدوم درست نیست چون نمیدونیم کدوم برا کدوم قول انجام نده

از من گرفتن

ازمایشگاه برا سلفری رفتم گفتن برای سه قلو ،سلفری نمیگیریم، یک قلو و دوقلو فقط فکر کنم همون سونوی ان تی و ازمایشش رو باید بدی

اره میگیرن

منکه گرفتم دکترم گف برا دوقلوهانمیگیرن.الکی پول دادم‌.ولی مث اینکه بعضی ازمایشگاهای خاص توکشور هستن میگیرن من اینجوری شنیدم

میگیرن مگ میشه نگیرن

بله میگیرن عزیزم منم دارم.. خودمم جدا سلفری میدم

نه نمیگیرن

سه قلو نمیگیرن دو قلو میگیرن

اره اول سونو بعد ازمایش

ازمایش ان تی و سونو باهم میگیرن

بله عزیزم میگیرن

من هم آزمایش ان تی دادم هم ان آی پی تی

😐😐😐چ فرقی داره ماله همه رو میگیرن

آره میگیرن

آره عزیزم چرا نگیرن

سوال های مرتبط

مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ...🩵 و 🩵 ... مامان ...🩵 و 🩵 ... ۴ ماهگی