۱۲ پاسخ

البته واسه منم سه قلوبودش که یکی روریداکت کردم بعدش cvsدادم

عزیزم منم دوقلوبارداربودم اگه انتی زیاد باشه یاامینیوسنتز یاهم cvsکه زودتر میشه توهمین هفته میشه منم cvsدادم

عزیزم تو گروه سه قلوها هستی

شما سنت خیلی کمه عزیزم نیازی به آزمایش سلفری نیست اگربه دکترت اعتماد داری ومیگه همه چی خوبه و لازم نیست خوب حتما لازم نیست دیگه

کلا ازمایش های خون بی اعتباره تو سه قلویی
سونوی انتی برو و بعدش سر وقت انومالی و اکو قلب مینویسن
منم ازمایش ندادم

جوابش قطعی نیست عزیزم
چون چندتا جفت و کیسه است
من که همسان بودم ازم گرفتن دوقلو
گفتن اگر غیر همسان بود که اصلا جواب قطعی نیست

عزیز قشنگم اگر مشکل باشه خود آزمایش انتی یا سونو انتی بهتون میگن

عزیزم من دوقلو دارم انجام دادم اما بعدش فهمیدم برای چند قلویی جوابش دقیق نیست
فقط تک قلو جوابش ۹۹درصد دقیقه

مامان سه قلو ها کدام شهر هستی

عزیزم تا چند سال پیش مگه سلفری بود ؟تا زمانی که آنتی ریسک نزنه دلیلی نداره بری ...تو آنتی عددش مشخص میکنه نیازه یا نه وسلام

سلام عزیزم خوب انجام نده دیگ همون سونوی ان تی و انومالی کافیه

نمیخاد بگیری

سوال های مرتبط