۹ پاسخ

اصلا ربطی به زدن مو نداره پر پشتی و...، من موهای دخترم روز هفتم بدنیا اومدنش بگفته پیامبر عقیقه کردم و کلا از ته تراشیدم ولی الان موهاش اونقدر کم جونه دو سال هم هی کوتاه میکردما ولی اثر نکرد

سلام گلم
بنظرم حتما کوتله کن
مامان من خیلی بهم گفت مو بچه رو کوتاه کن گوش ندادم ،ارلن موهای دخترم کم پشته و تار موهاش نازکه و خیلی نرمه

این موی دختر منه البته الان یه کم بلندتر شده

تصویر

من زدم ولی یکسالش بود الان نزن زوده نوزادی موهاش میریزه از اول در میاد ، بزار یکسالش شد بعد بزن

من نزدم ایقدم اولش بعضی جاهاش خالی بودولی ماشالله الان خیلی خوبن

والا من نزدم اصلا ولی به بار بزنی خیلی خوبه میگن پر و بهتر میشه

الان که خیلی کوچیکه. خودش رشد میکنه. .
البته من مادربزرگم میگفت موهای سر بچه هاتون رو تند تند بزنید نزارید بلند شه . چون از رشد بچه میگیره .

نه نزدم از ٥،٦ ماه كم كم خودش يه دست و خوب ميشه

من اصلا این کارو نکردم دختر من وسط سرش مو نداشت اما کناره های سرش مو داشت و من اصلا از ته موهاش نزدم ب حرف کسی گوش نکردم خودش ب مرور موهاش زیاد شد

اره بزن عالی میشه

سوال های مرتبط