۴ پاسخ

سلام عزیزم من دوتا پسر دارم واصلا زمان تخمک گذاریم نمیدونستم کی هست اصلا بلد نبودم این چیزا رو همشو بسپار دست خدا،انشالله که هرچی میخایی همون بشه

توی زمان اقدام استرس و درگیری ذهنی زیاده
همین باعث میشه ک تاریخ تخمک گذاری و پریودی جابجا بشه
یکی زودتر بشه یکی دیر تر بشه
در حالت عادی توی دوران تخمک گذاری احتمال لقاح بیشتره
ولی اگر میخای طبیعی اقدام کنی
بدون اینکه سونو بری و اندازه فولیکول رو بدونی ک تقریبا بدونی کی ازاد میشه
یا امپول ازاد سازی نزنی
و اینک کیت تخمک گذاری هم استفاده نکنی
بعد اینک پریودیت تموم شده سعی کن حداقل ۲ ، ۳ روز یبار اقدام داشته باشین
ک خسته هم نشین
توی دوران تخمک گذاری دفعاتش رو بیشتر کنید
و تا یک هفته قبل موعد اقدام کنید

شانس بارداری میره بالا چون تخمک هات ازاد شدن
ولی در کل از روزی که پاک شدی یه شب درمیان باید نزدیکی داشته باشی

آره احتمالش بارداری بیشتره

سوال های مرتبط