من که سیکلم ۳۱ روزس
با حساب سیکل باید روز ۱۷ تخمک گذاری داشته باشم
اما سونو هم دادم از روز ۱۰ تا ۱۴ داشتم
این ماه ۱۰ و ۱۲ اقدام کردم
الان باردارم
از علایمش
معمولا وسط سیکل اتفاق میفته
اگه قصد بارداری داری وسطهای سیکلت سفت و سخت رابطه داشته باش
اگه جلوگیری از بارداری میکنی. وسطهای سیکلت سفت و سخت جلوگیری داشته باش
اگه تارریخ پریودات مرتبه ۱۴ روز قبل از پریود قبلیت تقریبا تخمک گذاریه
یه سری کیتم هست که از داروخونه میگیری مثل بیبی چک دو خط میشه موقع تخمک گذاری
و حالات بدنتم باید بشناسی اصولا ترشح دارن خانوما اون روزا یا دردی مثل درد پریودی یا من خودم یه لحظه آتیش نیشدم یه لحظه یخ مرتب مثل تب و لرز و …
و مطمین ترین راهشم اینه بری سونو اون تاریخا
برنامه herlife نصب کن تاریخ پریودتو بزن بهت میگه
روزی ک پریود میشی رو ثبت داخل برنامه خودش میزنه بعد همون روز ها کیت تخمک گذاری بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.