خانوما چندتا اسم پسرونه ناب و قشنگ و جدید بگین ☺️🙏

۶ پاسخ

هیراد یا ویهان
البته خودمم هنوز اسم انتخاب نکردم موندم ت بلاتکلیفی

نیکان .میزارم من ولی هاکان و آراد هم قشنگه

من یزدان میزارم

احتمال زیاد بذاریم هومان(دارای روح پاک)

والا منم موندم ولی ب نظرم یا هیراد یا سامین

من گذاشتم آرش

سوال های مرتبط

مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فنچول مامان فنچول ۱۱ ماهگی
مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد