عزیزم هر بچه ای متفاوته
عزیزم نمیخوام بترسونمت، اما هر بچه ای فرق داره، من فکر کردم خیلی سبکه، بچه من زد، تا سه هفته من همش دکتر بودم، هفته اول تب و اسهال شدید که دکتر گفت اگر بند نیاد باید بستری بشه که خداروشکر با دارو اینا بند اومد، هفته دوم مدام تب میکرد تا ۳۹ درجه میرفت باز دارو داد کنترل شد هفته سوم هم سرماخوردگی شدید. یعنی گند ترین و سنگین ترین واکسن بود برای بچه من. همچنین من پوستم کنده شد تا بگذره
حتما بهش استا یا پاراکید بده
دختر منم شبش تب کرد عزیزم، پاراکید دادم بهش
دختر منم تب کرد ولی یبار پاراکید دادم دیگه تموم شد
عزیزم ایشالله تا فردا ظهر تموم میشه تبش🤕🤕🤕
بچه ها متفاوتن دختر من هیچکدوم از واکسناش اذیت نشد و تب نکرد
پسر من تب نکرد واکسنشو دست راست وپای راست زدن بهداشتم بهم گفت تب نمیکنه فقط کمپرس سرد روی پاش گذاشتم
بدترینه اتفاقا بچه من 3روز تب و بعدم سرخک گرفت😢
داره عزیزم اون قبلنابودنداشت چون یدونه فقط به دست بچه میزدن الان یدونم به پاش میزنن استابده بهش هر۴ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.