خانما کی دکتر برا بچش نئوزینک نوشته؟براچیه؟تاثیرداره؟

۳ پاسخ

پسر من اشتهاش خوب بود بازم دکتر واسش نوشت. کلا واسه رشد خوبه.
با قطره چکون آروم آروم بده (دوقطره دو قطره)

برای اشتها

برای وزن ، پوست مو ناخن ، سیستم ایمنی ...اینجور چیزا
خوبه بده بهش

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی