بنظرتون ۷روز بعد زایمان زوده برای بخیه کشیدن؟

۵ پاسخ

من ده روز کشیدم

من ۸ روز بود رفتم بکشم بخیه چسبیده بود ب گوشتم با بدبختی دراورد🥲

من ده روزگی کشیدم

من 7 روزگی کشیدم

بزاری ده روز جای بخیه کمتر مشخصه

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان روزهای ابتدایی تولد