۷ پاسخ

ده روز کشیدم

من 17روزگی کشیدم انقدراسترس داشتم ومیترسیدم امایه ثانیه طول کشیدتاخوابیدم روتخت گفت پاشو گفتم تموم شدمن واسه این انقدراسترس کشیدم 😁فقط یه کوچولوخیلی کم اندازه سرسوزن میخوره به دست سوزش داره.معمولادکترامیگن بین 7تا10روزامامن خوردم به روزای اول جنگ واسه همین دیررفتم

7روزگی کشیدم

من بعد ۱۴ روز کشیدم اصلا حس نکردم چون قسمت عمل بی حسه

۱۰روزگی

۱۰روزگی باید بری

ده روزگی بیشتر خشک میشه اذیت میشی درد داره

سوال های مرتبط

مامان رادین💙دلین🩷 مامان رادین💙دلین🩷 روزهای ابتدایی تولد