سلام مامانا رفتم سونو دکتر گفت مایع دور جنین ی کم زیاد چکار باید کنم

۵ پاسخ

شیرینی جات رو حذف کن

چند تا دلیل میتونه داشته باشه،برا منم همین بود دکترم گفت مجدد ازمایش قند بدم معلوم شد قندم رفته بالا خلاصه ک الان دو سه هفتس قندو خیلی کمتر کردم احتمالا اب دور جنینم نرمال شده باشه تا برم دکتر برام دوباره سونو بنویسه شما هم فعلا تا میری پیش دکترت قندو کم کن

مصرف کم مایعات

مال من زیاد بود تو ۳۰ هفته رو ۲۷ بود امروز رفتم اومده بود رو ۱۹ اول از همه اگر دیابت نداری ۳ روز قندتو با دستگاه خونگی کنترل کن ۲ ساعت بعد از هر وعده ی غذایی ( صبحانه نهار شام ) یعنی از اخرین لقمه ای که خوردی ۲ ساعت بعد بلافاصله اندازه بگیر و تو این ۲ ساعت دیگه چیزی نخور باید زیر ۱۲۰ باشه . من فهمیدم مثلا بعد از خوردن سیب زمینی ابپز قندم میره بالا. میوه های خیلی ابدار مثل هندوانه اینا یه مدت مصرف نکن. من خیلییییییی اب میخوردم یکم مقدارشو کم کردم و کلا یکم مصرف پروتئین و زیاد کن نسبت به کربوهیدرات. بستنی و شکلات و اینام کمتر مصرف کن اگر دیابت نداشته باشی تو یه هفته هایی طبیعیه که بره بالا خودش کم کم میاد پایین

میوه های آب دار مثل هندونه و خربزه کمتر بخور

سوال های مرتبط