جای بخیه سزارین ام سوز میده 🥲 نمیفهمم داخلیه یا چی

۸ پاسخ

منم درد میکنه

طبیعیه

طبیعیه

من خواهرم ۱۲ساله سزارین شده عطسه سرفه که میزنه سرمامیخوره میگه جای بخیم یطوریه

منکه ۲ماه گذشته هنوز شکمم درد میکنه برا نمازم سجده میرم یهو تیر میکشه

برای منم میسوزه🥴

عزیزم تامدتهااین سوز دادن هست

تا مدتی سوزش هست... من هنوز میسوزه،

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی