بچه من کم میخوره خیلی ریز مونده . خدا رو هم شکر کن ک میخوره بچت . قیمتش فداسرشون آدم ب خوراک خرج کنه ب مریضی خرج نکنه ان شاءالله
نه نمیرسع،بچه من خیلی کم میخوره ولی هی درس میکنم میریزم دور لب نمیزنه
سهمیه بچه منو کردن ماهی ۴ تا کدملی بچه دوستمم گرفتم ۴ تا اونم میگیرم بچه منم با اونکه خیلی کم شیر میخوره ماهی ۱۰ تا رو میخوره
۷ ،۸ ماهه کمکی هم میخوره کافیه دیگه
من دخترم شير خشكيه اما ٨ تا بيشتر تو ماه نميخوره،البته من هميشه اضافه تو خونه دارما،هر چقدر بزرگ تر بشن شير خوردنشون هم كمتر ميشه
پسرمن خیلی کم میخوره☹️
من چی کار کنم که بچم اصلا شیرخشک نمیخوووره بزور باید توخواب بهش بدم☹️برو خداتو شکر کن😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.