۷ پاسخ

بچه من کم میخوره خیلی ریز مونده . خدا رو هم شکر کن ک میخوره بچت . قیمتش فداسرشون آدم ب خوراک خرج کنه ب مریضی خرج نکنه ان شاءالله

نه نمیرسع،بچه من خیلی کم میخوره ولی هی درس میکنم میریزم دور لب نمیزنه

سهمیه بچه منو کردن ماهی ۴ تا کدملی بچه دوستمم گرفتم ۴ تا اونم میگیرم بچه منم با اونکه خیلی کم شیر میخوره ماهی ۱۰ تا رو میخوره

۷ ،۸ ماهه کمکی هم میخوره کافیه دیگه

من دخترم شير خشكيه اما ٨ تا بيشتر تو ماه نميخوره،البته من هميشه اضافه تو خونه دارما،هر چقدر بزرگ تر بشن شير خوردنشون هم كمتر ميشه

پسرمن خیلی کم میخوره☹️

من چی کار کنم که بچم اصلا شیرخشک نمیخوووره بزور باید تو‌خواب بهش بدم☹️برو خداتو شکر کن😞

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۸ ماهگی