ماکه هیچی نداشتیم و اوضاعمون این بود😂😂😂
ولی تا قبل انتی اصلا نباید رابطه داشت
بعدش اگه دکتر منع نکرد اوکیه فکر کنم درحد کم
۱بار توی ۱۴هفته همونم خوشم نیومد اصلا لذت بخش نبود دیگه😏
آخرشم به خون ریزی افتادم بااین که مشکلی نداشتم
خیلی کم
هفته ای 1یا2بار
به نام خدا هیچییییییییییییی
هیچی کلا سرد شدم به شدت قبلا اینطور نبودم الان کاملا سردددد اصلا دلم نمیخواد😄🙌🏻
والا من یه بار رابطه داشتم با اینکه دکترم گفته بود میتونم داشته باشم افتادم به خونریزی دیگه توبه کردم الان جور دیگه ارضا میشیم 🙊🙊
از اول تا اخر
برا من فرقی نکرده همون هفته ای دو بار مگه اینکه گاهی هسته باشم بشه هفته ای یه بار
تاالان هیچی😅البته خودمم میل جنسیم صفرررررر شده امیدوارم درست بشه بعدا
همسرم به شدت ترسوئه جرات نمیکنه نزدیک بیاد چون قبلا سقط داشتم
دیگه گفتم برم انتی و بیام بعدش ببینم ان شاالله چطور میشه
من زیاد 😂 از اول تا آخرش یعنی شبش رابطه داشتیم روز بعدش زایمان کرم در این حد بهت بگم
شوهرم انگار حاملهست خوشش نمیاد ولا
ولی خودم🤤🤤
من تاالان که هیچی منتظرم برم جواب آزمایش ان تی و نشون دکتر بدم ببینم چی دستور میدن شوهرم دیگه طاقت نداره
از وقتی بیبی چک مثبت شد
خدافظی کردیم باهاش 🤗
خیلی خیلی کم در حد دو هفته یک بار اونم بعد انتی که دکتر اجازه داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.