۷ پاسخ

من قطره اد که میدم توش زینک داره

واسه منم دکتر نوشت اما گوارشش ریخت به هم ندادم

من بخاطر رشد موهاش دادم🦧

من خودم خریدم دادم به شایراد از ۴ ماهگی میدم ینی از ماه پیش

مولتی بدید عالیه

بله من دادم ولی تاثیر نداشت

من بچم دو ماهشه بخاطر وزن کم دکتر زینک داد

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین ۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی