منم چهار ماه ب بعد میدم فرنی پور میوه
دکتر بچه هام از 4 ماهگی شروع میکنه برنامه میده
من دو روزی هست کمکی شروع کردم
فرنی بهش میدم
من امروز برای اولی بار فرنی و پوره سیب زمینی بهش دادم چون شیرنمیخوره دندونش درد میکنه
منبه خاطر رفلاکسش دکتر گفت شروع کنم فرنی دادم
بله من از ماهگی دادم ولی دکتر گفت به خاطر رفلاکس
من میخوام بدم پسرم خیلیی ضعیفه هیچ مدل شیر خشکی هم نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.