۱۲ پاسخ

هر بچه ای به شیری سازگاره والا دختر من هم زیر نموداره شش کیلو حالا شیر لاکتومیل بهش میدم کمی بهتره

دخترمنم ۴ماهگی پنج و نیم بود، ازبس گریه می‌کنه و شیطونه از همین الان میدونم ک قراره خونه رو آباد کنه🤣

خیلی کمه که به بچه شیرخشک بده گناه داره
دختر من الان 3 ماه و 20 روزشه 8کیلوئه

تنها نیستی دختر منم همینه انقدر که تکون میخوره

دختر منم ۵ نیم بود ایقد هم جنب جوش داره فضوله شیرم نمیخوره فنچول مونده

وزن تولد چقدر بود

دختر من ۴ ماهگی ۵ بود🤧😅

دخترمنم سه ماهگی ۵کیلو بود چندروز دیگه چهارماهش پربشه ببرم بهداشت ببینم چندکیلو شده ریز میزه هست ولی همش جنب وجوش داره غلت میزنه

دختر من هنوز چهار ماهش نشده 6.5 بود هفته ی پیش

پسر منم همینه

دختر منم ۶ کیلو بود🥲همه هم میگن ریز و شیرت قوت نداره ولی خیلی شیطونه اونقدر تکون میخورع گوشتی نمیمونه براش

دختر منم ۵ ماهگی ۶ کیلو بود

سوال های مرتبط

مامان مهدی🐥فاطمه زهرا🐥 مامان مهدی🐥فاطمه زهرا🐥 ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی