چرا رفتم سونو گفت ۳۰ هفتت شده😐

۴ پاسخ

طبق ان تی برو چون رشدش خوب بوده جلو زده

رشد بچت خوب بوده

شما همون با همون انتی برو جلو
سونو ها با رشد بچه تخمین میزنن
من انومالی ۱۸ هفته ۴ روز رفتم زد ۱۹ هفته

خوبه که مال من هر سری رفتم عقب

سوال های مرتبط