☹️☹️☹️منم همین طور
چیشده عزیزم
خدا گفته صبر کن میگذره دیگ بالاتراز حرف خدا که سند نیست صبرکن خواهر
فقط دو دقیقه بچتو نگاه کن و به هیچی فکر نکن
بوش کن
نوازشش کن
آروم ببوسش
به آینده قشنگی که خدا براش رقم میزنه فکر کن
آروم میشی
عزیزم ماهمگی شبایی رو پشت سر گذاشتیم که فکرمیکردیم هیچوقت صبح نمیشه. امشبم برای تو میگذره. هیچ غمی موندگارنیست. امید بزرگتر از اون فرشته ی پاکی که کنارته مگه هست؟ سرتو بزار کنارش نفس عمیق بکش به صدای نفساش گوش کن و به هیچی فکر نکن. همه چی فردا بهترمیشه
بالاخره که تموم میشه....همیشه اینطور نمیمونه
لامصب اصلا دلداری دادن بلد نیستم🥴😑
یچیز امیدوارکننده فقط بچت ب ذهنم رسید
یه بچه خوشگل و کاکل زری داری ک بتنها چیزی ک نیاز دارع تویی
پس ناراحتی و بزار کنار و براش پرانرژی باش
میگذره همیشه که اینطور نمیمونه عزیزم 🫂
عزیزم دنیادوروزه فکرهیچیو نکن خودتوعشقه🌹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.