۶ پاسخ

من تا صبح بیدارم
هر پنج دقیقه چک میکنم🤦🏻‍♀️

والا من ۲۰ دقیقه ی بار چک میکردم

عزیزم ازواکسن نیست بالا آوردنش

نه عزیزم وقتی استامینوفن میدی سر ساعت دیگه چک کردن نمیخواد همون دستتو بذاری میفهمی داغ تر از حالت طبیعیه .

اره پسر من خواب نداشت فقط گریه زاری میگرد شیر به زور میخورد

وای من خوابم می‌گرفت
البته بگم من سر دخترم که الان ۳ سالشه واکسن هاشو که میزدم ماشالله اصلا نه تب میکرد نه اذیت میشد

سوال های مرتبط