۴ پاسخ

وای من هفته دیگه دارم😭😭😭😭😭

نه نترس سبکهه

برا دختر اول من که اصلا بد نبود واکسن دو ماهگی با هجده ماهگی سخته ببینیم دومی چجور میشه

اقا واقعا بده😭 من اصلا فکرشم نمیکردم انقد تب کنه و دردش بگیره😭

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان مامان گوگولی ها مامان مامان گوگولی ها ۱۲ ماهگی