۷ پاسخ

مال من ۳۰ هفته ۱۵۰۰ بود و دکتر اصلا نگفت کمه
امروز رفتم سونوگرافی ۳۲۰۰ بود. چیز خاصی هم نخوردم. بعضی روزا ناهار هم نمی‌خورم. بچه خودش رشد می‌کنه این دکترا الکی استرس میدن

گلم انقدر تو وزن نباش
۲۵۰۰ ب بالا وزن خوبیه،چرا همه فک میکنن باید بالاس سه کیلو باشه🙃

برا من همون هفته ۱۳۷۰ بود🥲 دو روزه شروع کردم پودر لیدی میل میخورم

در حد ۲۰۰گرم کمه زیاد نیست .
آجیل و خرما و لیدی میل بخور

زیر سه کیلو هم به دنیا بیاد طوری نیست عزیزم

عدسی حلیم بستنی کره بادوم زمینی گوشت آجیل بخور تا وزنش زیاد شه

منم ۳۱ هفته رفتم ۱۵۰۰ خورده ای بود دکترم گفت یکم کم گفت پودر بخورم الان ۴ روزه میخورم

سوال های مرتبط

مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی