خانما تشخیص انتی درسته یانه
احتمال ۷۰ درصد داد بهم

۱۶ پاسخ

تا انومالی دقیق نیست انومالی دقیق بهت میگه

میگن دختر احتمال خطا داره

من انتی گفت دختر بعدش کمرم خیلی درد میکرد هفته 14 رفتم سونو گفت پسره

بستگی به تجربه کسی داره که سنو می‌کنه من ۶۰ درصد بهم احتمال داد درست بود

من دوزاده هفته و چهارروز رفتم گفت دختر دختر هم شد

اکثرا درسته

چه احتمالی داد عزیزم ، معمولا درسته بخصوص پسر

بله تا ۸۰ درصد هم بگه احتمالی
سر بچه من اشتباه گفته بود جنسیتو😂

اکثرا درست درمیاد حالا چ جنسیتی بهتوت گفته

مال من که غاط بود

درست نیست

بعضی سونو ها دقیق هستن بعضیا ان تی اشتباه میکنن از من خم ان تی هم انومالی گفت دختره ولی موقع پسر دومم انومالی گفت دختره ۸ ماه رفتم گفت پسره بستگی داره سونوگرافتیتون دقیق باشه یانه

به من گفت احتمالا پسر سلفری هم پسر بود

ماله من ۱۲هفته وچهارروزگفت دختره دقیق بود

من گفت احتمالا دختر امروز انومالی هم گفت دختر

دقیق نیست منم امروز رفتم احتمالی گفت

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری