۴ پاسخ

اره بهترین زمانه

منم الان ده روز میشه کمکی شروع کردم پنج روز فرنی دادم پنج‌ روز هم حریره بادام
احتمالا یکی دو روز دیگه پوره بدم

عزیزم من از اول ۵ ماه دارم میدم دکتر بهم گفت

وایسا ۶ ماهش پرشه

سوال های مرتبط