۵ پاسخ

نترس چیزی نیست آمپول بزن
کمخونی برا بچه بده

خییلی پایین نیس عزیزم
با دارو اوکی میشه

جانم قندت بالاست هم ناشتا هم یکساعته

فریتینت پایینه ذخیره ی آهن از این آمپولا بزنی توپ میشی

نگران نباش عزیزم . تحت نظر دکتر پیش برو انشالله که درست میشه .

سوال های مرتبط

مامان رادین ❤️‍🔥 مامان رادین ❤️‍🔥 ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی