هم رحمت داره جا باز میکنه هم تاندون کشاله رانت داره بهش فشار میاد
اینا همش عادیه عزیزم
خیلی سخته تا اخر بارداری همینجوریه
منم همینجوریم تازه از نوع شدید تر ولی عادت کردم😂
برا منم همینه😭😭😭وقتی میخام بلندشم از جام محکم با دستم میگیرم اونحامو و بلند میشم
چون واقعا اگه نگیرم نمیشهههه
استخون واژن منم داره میترکه اینقدر در میکنه😫
چون لگن وواژن داره جا باز میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.