۳ پاسخ

منم هنوز به طور عجیبی کمر درد دارم🤦

جای بخیه های منم که چهارماهه زایمان کردم هنوز درد میکنه ولی برای درد کمرم رفتم دکتر و برام مراجعه به متخصص حرکات اصلاحی تجویز کرد از وقتی ورزش میکنم هم کمر دردم بهتر شده هم شکمم کوچیکتر شده.
ولی دکتر زنان بهم گفت بعد از زایمان مراقبت و جلوگیری بای. جدیتر گرفته بشه چون رحم اماده‌ست و احتمال بارداری مجدد زیاده. شمام بی‌بی چک استفاده کن مطمئن شو باردار نیستی.

منم شکمم بزرگ

سوال های مرتبط