نبات نده. هنوز زوده. چیزی غیر از شیر خودت نده حداقل ماهگی. بچه منمهمینه. بیداره و گریه
دختر منم همینه هرچی شیر میدم بازم ولع داره پستونک میدم بازم نق نوق میزنه دلدرد نداره چون نمیپیچه ب خودش فقط میخاد یچیزی بخوره مدام
گریه اگر شدید و طولانی مدت باشه
کولیکه
ببر دکتر قطره یا شربت میده
شاید دلش درد میکنه خب اگه گریه میکنه قطره و دارو نداره بهش بدی
بزار رو پات یا ننو آروم تکون بده
همیشه ساعتی ک شما بخاید نمیخابه یه وقتایی میندازه رو بیداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.