۵ پاسخ

نبات نده. هنوز زوده. چیزی غیر از شیر خودت نده حداقل ماهگی. بچه منم‌همینه. بیداره و گریه

دختر منم همینه هرچی شیر میدم بازم ولع داره پستونک میدم بازم نق نوق میزنه دل‌درد نداره چون نمیپیچه ب خودش فقط میخاد یچیزی بخوره مدام

گریه اگر شدید و طولانی مدت باشه
کولیکه
ببر دکتر قطره یا شربت میده

شاید دلش درد می‌کنه خب اگه گریه می‌کنه قطره و دارو نداره بهش بدی

بزار رو پات یا ننو آروم تکون بده
همیشه ساعتی ک شما بخاید نمیخابه یه وقتایی میندازه رو بیداری

سوال های مرتبط