از چیزی که میترسیدم سرم اومد هم بخیه‌هام باز شدن هم عفونت کردن
م

۹ پاسخ

منم مثله تو بودم تازه الان بیست روزه خوب شدم فقط چرک خشک کن بخور مرتب و عنبر نسا یه دو سه بار دود بده پماد تتراساکلین بزن اصلا خودتو زیر دست دکترا ننداز هیچی حالیشون نیست فقط پولو میشناسن

بخیه طبیعی
چرک خشک کن نخوردی مگ؟

عزیزم من یه عمل داشتم چون خیلی از عفونت کردن میترسیدم به دکترم گفتم یه اسپری بهم گفت خریدم عالی بود هم زود زخمم جوش خورد هم عفونت نکردم محلول ضد عفونی کننده و ترمیم کننده نانو بود

رو بخیه هات نشستی؟

گلم با عنبر نسا دود بده خودتو عالیه برای عفونت

سزارین یا طبیعی؟

از کجا میدونی باز شدن و عفونت چطوری هست من حس میکنم باز شده و عفونت کرده

منم مثل ت شدم ی دردسری بم داد ک نگو و نپرس چ زجری کشیدم ک هنوزم دارم میکشم تموم نشده عفونت کرد رفتم دکتر هرروز عفونتش رو با سرنگ میکشیدن هرروز سونو دکتر بعد ی مدت فک کردم دگ خوب شدم دوماه بعد پاک از کار افتاد عفونت بخیه هام زدع بود ب پام ی رگ پام کامل از عفونت انسداد پیدا کرد تروخدا بخودت برس مث من بیخیال نشو خیلی بدبختت می‌کنه من الان پام از کار افتادع

چرا عزیزم

سوال های مرتبط