۳ پاسخ

اگه فواره ایی باشه رفلاکسه
اگه پنیری باشه زیاد خورده رو دل کرده
اگه عاروقش و نگیری و بخوابونیش شیر برمیکرده بالا

معدش زیادی پر شده حتما اروغش بگیر

اگه پنیریه زیاد بش دادی، آروغشم اگه نگیری بالا میاره. کلا بعد شیر دهی ۱۰ دقیقه عمود نگهش دار

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری