۲ پاسخ

خب همیشه ازیه جا بگیر من تب سنج دیجیتالی گرفتم دکتر گفت فقط زیر بغل منم همونجا رو میگیرم یا داخل دهنشو چون داخل دهن دقیق تره

مشکل تب سنجا هست
اگ تب سنج جیوه ای داری دقیق نشون میده بذار زیر بغلش

سوال های مرتبط