باید تحمل میکردی قسمت سخت ماجرا همینه .در هر صورت وقتی بخای از شیر بگیریش این جیغارو داره
میخوای از شیر بگیری؟
اگه نیتت از شیر گرفته هرچقدرم گریه کنه باید صبوری کنی
بهش اب بدی ببین بیخیال شیر میشه
عزیزم بهش نده اولش خیلی سخته یکی دو روز بشه عادت میکنه من چند روز دارم از شیر میگیرمش
واااای نگو چشام داره درمیاد کل شبو یه چرت زدم بیدارم کرد روپاگذاشتم بغل گرفتم اصلا پنج دیقه میخوابید بازبلندمیشدهمون بود
شیر خشک میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.