خانما از صبح این یه تیکه سمت چپم حالت گرفتگی داره طبیعیه ؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

آره طبیعی

وای منم دیروز اونجام درد میکرد

اره عزیزم چون رحم داره بزرگ میشه ما حالت درد و گرفتگی احساس میکنیم

آره طبیعیه اون اوایل منم داشنم

اره واسه من هنوز درد میکنه

بله عزیزم

سوال های مرتبط