۵ پاسخ

منو شوهرم و دخترم سرماخوردیم
به دخترم فقط کوریزان میدم برای ابریزش چیزی ندادم تا بیاد بيرون

نئوتادین

دکتر گفت تا سه روز بزارین بیاد قطعش نکنید با دارو

آبریزش خوبه .عفونت بدن میریزه بیرون

شربت سیتریزین بده
هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی

سوال های مرتبط