مامانا با کدوحلوایی چی بپزم واسه دخترم خوشمزه باشه

۴ پاسخ

من اوتمیل و فرنی درست میکردم کدو خیلی شیرین نبود وگرنه میپختم بعدش با کره و شیره میدادم

من با تخم مرغ درست کردم خوشمزه شد خورد

پنکیک کدو حلوایی

مگه هست

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۱ سالگی