عادیه دست نزن خودش خوب میشه
واکسن دست عادیه و طبیعیه دستش نزنید اصلا جیزی هم بهش تزنید
اینارو باید تو بینارستان موقع ترخیص بهتون توضیح میدادن که نگران نشید
عه منم دیروز درگیرهمین بودم انقدر دستشو نگاکردم، یه حالت جوش چرکی شده
باید چرک بکنه اگه چرک نکنه یعنی اثر نکرده،،چرک میکنه بعد جاش گود میشه بعد مثل جای واکسن خودمون میشه
عادیع خودش خوب میشه دست نزن اصلا
مال پسر منم اینجوری شده
عادیه چرکش سر باز میکنه و باز چرک میکنه و خوب میشه تا دو ماه حداقل
روشو نکن حموم میبری اروم روشو بشور
برای پسر منم همینطور بود
واسه پسر منم اینجوریه
برامنم سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.