۳ پاسخ

بینایی سنجی هر۶ماه میگن بیارید...هیچی بادستگاه انجام دادن من چندباربردم
ولی جهتهاروهم یادش بدیدخوبه

عزیزم مگع باید توی این سن ببریم بینایی سنجی

فقط باید جهت هارو بلد باشه

سوال های مرتبط