۸ پاسخ

من قدشم اصلا رشد نکرده

چ شیرخشکی میدی بهش

دختر منم دوماهه استپ وزنیه نمیدونم چیکار کنم

۸ ماه و هفت روزشه
۷و۴۰۰🥲
باز شما خوبه

سلام عزیزم. نگران نباش. رشد وزنی در ۷ ماهگی معمولاً کم‌تر از ماه‌های اول می‌شه، مخصوصاً اگر جنب‌وجوش زیاد داشته. از ۵ به ۷ ماهگی ۲ کیلو افزایش وزن خوبه، نه بد. دکتر شوخی کرده. برای افزایش وزن: غذای پرکالری مثل فرنی با کره، حریره بادام، سوپ با روغن زیتون و زرده تخم‌مرغ، و ماست پرچرب بهش بده. خودت هم استراحت کن. 😊❤️

پروتیین بده سینه مرغ و بلدرچین اب قلم

پسر منم ۷کیلوعه، لاغره بهداشت گفت پابینه

احتمالا قدش بلند شده
نمیدونم این بچها انقد جنب و جوش دارن هر چی هم بخورن میسوزونن

سوال های مرتبط