۴ پاسخ

من بخارپز یا ابپز میکنم با پشت چنگال له میکنم و روغن زیتون میزنم. البته پوره خالی سیب زمینی رو دوست نداره، نخود فرنگی هویجی چیزی بهش میزنم

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

من قاچ میکنم اب پز که شد یکم ابشو باهاش پوره میکنم و کره میزنم

من زیاد بهش ندادم کلا تو غذاش میریزم اونم کم سیب زمینی سنگینه دلدرد میشن

سوال های مرتبط