امروز خیلی لگد میزنه ینی قشنگ شکمم تکون میخوره نگا میکنم 🥺🥺خدایا لطفتو شکر 🙏🥺

۴ پاسخ

اخییی من هنوز در حد حباب و موج خوردنه

وای خیلی خوبه😍😍😍
من وقتی خواهرم باردار بود دیدم بچه چطکر تکون میخوره😍😍😍😍

خدا برات حفظش کنه عزیزم ♥️♥️

عزییزممم
خیلی حس خوبیه من چون جفتم قدامیه ی هفتس ک واضح حس میکنم خیلی خوبه🥺😍

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد