نمیدونم چرا وقتی میبریم دستشویی کامل جیش نمیکنن یه ذره هم نگه میدارن خونه رو آب پاشی کنن😑😑مثلامیبرم جیش میکنه تامیام خونه باز جیش میکنه هر ۵د یقه بایدببرم ولی خودشم خسته میشه از بس میبرم
پسر من قبل اینکه آموزش بدم، خودش اومد پی پی ش رو گفت و برعکس بچه ها نه ترسید نه چیزی، تا الان یک بار هم سر پی پی خطا نداره، خیلی راحت قبلش میاد میگه پی پی و قبل من میره دستشویی، اما الان دو هفته س جیش رو دارم آموزش میدم یک بار هم نگفتم دارم و همش خطا میده
من. روز چهارم
خیلی سخته
آره سخته صبرو تحمل میخواد
من امروز روز چهارمه که شروع کردم
مثل شماییم
هم تو دسشویی جیش و پی پی میکنه هم خطا داره
خدا کمکمون کنه من ک دیگه رد دادم خیلی خسته کننده ست واقعا
تند تند خودم میبرم ولی باز بهتر از روز اول و دوم هست
دو روز اول همش خطا بود رفته رفته بهتر شده
اگ زیر ده روز یاد گرف امادگی داره نگرف نداره
دو روز اول خطا دارن عزیزم از روز سوم یاد میگیرن
دختر داداش من چندماه طول کشید فک کنم ۵ ماه چون یبار میگفت یکبار نمیگفت برا همین تا کامل بگه ۵ماهی طول کشید
من پی پی میگه جیش خودم مدام میزارمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.