۱۰ پاسخ

بهداشت حرف زیاد میزنه

فکرنمیکنم کم باشه عزیزم همچین گفتی کمبود وزن شدید گفتم ببینم چقدره .ولی اگه خیلی ناراحتی ومیخای خیالت راحت باشه ببرپیش دکتر نیاز باشه شربت واینامیده عزیزم.ولی به نظر من خوبه

واه پسرمنم اینقد بود گفت عالی

اصلا کم نیست دختر منم وزن تولدش 3300بود واکسن شیش ماهگیش 7500بود اتفاقا گفت خوبه خداروشکر

زیاد به حرف بهداشت گوش نده خواهر

من نزدیک ۷ ماهشه ۵۸۰۰ بود

تازه گف کمبود وزن شدیدددد نگف مثلا یکم کمه فک کن

بچه من 7200

خیلی خوبه

وا ۷/۵کمه مگه چند کیلو دنیا اومده

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی