کمه وزنش من فکرکردم بچه هامن کم وزنن تولدشون1700بودالان شیش کیلوهستن اطرافیان خیلی رومخم میرن چرالاغرن چراریزن نمیفهمن بچه نارس باوزن کم داشتن یعنی چی موقع بع دنیااومدن دیدمشون افسردگی گرفتم گفتم زنده نمیمونن
هیچی عزیزم بزار این دوره دندونش بگذره بعد دوباره خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.