۴ پاسخ

من دادم

اره اوکیه

بله اول تست کن.اندازه یه نخود ۳روز بده..بعدشم کلا خیلی کم بده....زرده سنگینه..دختر من با اینکه بهش حساسیت نداشت اما زیاد میدادم بالا میورد..کم میدم مشکلی نداره..یک سوم یا کمی بیشتر..داخل فرنی یا سوپ

فکر کنم زوده .. من دکتر دخترم تازه بهش گفته میتونه بخوره

سوال های مرتبط

مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان 💞 دیلان💞 مامان 💞 دیلان💞 ۱۲ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری