سایز صفر بگیر اما بسته کوچیکشو
من برا دخترم ۱ بردم اندازه بود سریع هم بهش کوچیک شد رفتم ۲ صفر برا بچه های کم وزنه
سایز صفر برا زیر سه کیلوعه اگه بچت سه کیلو و صد باشه اندازش نیس
ولی سایز یک برا دوکیلونیم به بالاس و بهتره یک بگیری
من از اول یکبستم پسرم 3700بود
سایز یک رو بستش زده ۳تا ۵کیلو اگه بچه سه به بالا باشه همون یک استفاده میشه
صفر بگیر برای یکی دو هفته اول ۱ بین پاهای بچه فاصله میندازه من پسرم ۳۴۰۰ بود اما صفر بستم تا ۱۰ روز براش کوچیکم نبود
صفر بخر لازمه
من ک گفتم نمیگیرم ولی تو بیمارستان مجبور سدم گرفتم و تا اللنم صفر میبندم تازه میخام یک ببندم
یک خوبه چون ناف با صفر ازیت میشه صفر برای بچه نارسه
سایز صفر حتما بگیر گلم من دخترم ۳۵۰۰ شده هنوز دارم واسش صفر میبندم
یک بهش بزرگه
سایز صفر بسته کوچیک بگیر
تو زایشگاه لازمت میشه
سایز صفر حتما بگیر من بچم با وزن ۳ کیلو به دنیا اومد ۵ بسته صفر استفاده کردم الان تازه دو سه روزه ۱ میبندم
سایز ۰ برای نوزاد های نارس هست یک خوبه که ب بند نافش هم فشار نمیاره
من یه بسته صفر مایبیبی خریدم که روش نوشته بود تا ۲/۵ کیلو
یدونه هم یک که نوشته بود ۲/۵ تا ۵ کیلو
صفر کوچیک شد استفاده نشد
من صفرگرفتم ببرم بیمارستان یک هم خریدم
منم فقط ۱ گرفتم
۰ واسه نوزادای خیلی کوچولوعه
همون 1 گرفتم منم
منم نگرفتم ولی میگن تاچندروز اول استفاده میشه
من صفر نگرفتم, یک گرفتم یه بسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.