حریره بادام از کجا و چ قیمتی خریدین؟

۷ پاسخ

من خودم درست میکنم

من خودم درست می کنم

قبلا 300 و خرده ای بود الان 50چ و خرده ای خریدم
خیلی خوبه من قبلا خودم وعده ب وعده واسش اماده میکردم اصلا نمیرسیدم دائما پای گاز بودم از وقتی گرفتم ی وعده بهش میدم خیلی راحتر شدم هر وعده هم خودم ترکیبشو عوض میکنم مثلا امروز صبحانه با اب سیب مخلوط کردم خیلی خووشمزه بود
یا با انبه و یا با خرما و مغزیجات و... ترکیب میکنم و مقوی تر میشه

داروخونه ۳۰۰تومن

خودت درست کن ولی محصولات حکیم بانوهم عالیه

داروخونه ۴۹۰

برای بچه درستش اینه ک خودت درست کنی چون باید برای هر وعده تازه باشه بدونی چ برنجی استفاده شده مونده نباشه

سوال های مرتبط

مامان دیاراصبوری مامان دیاراصبوری ۱۱ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان بچه ریس مامان بچه ریس ۱۴ ماهگی