تیتر بتا ۸۰۰۰ شده.
ینی چی؟ دوقلو ؟

۸ پاسخ

ن گلم ربطی ب چندقلویی نداره ب زمان لقاح داره

تاخیر داشتی ؟

برو سونو ببین چند تا ساک دیده میشه البته اگه هر دو توی یه کیسه باشن هم حالا معلوم نمیشه

به موقع لقاح و تاخیر بستگی داره

زود گرفته باشه هم بالا میره،دوقلو هم باشه بالا میره
تو سونو فک کنم مشخص میشه البته الان نه فک کنم هفته هشت به بعد

مال من توی هفته 5بتام 4000بود

ماله من تو هفته پنجم ۵هزار بود

بالای ده هزار احتمال دوقلویی هست

سوال های مرتبط

مامان غنچه مامان غنچه ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته دهم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی