ن گلم ربطی ب چندقلویی نداره ب زمان لقاح داره
تاخیر داشتی ؟
برو سونو ببین چند تا ساک دیده میشه البته اگه هر دو توی یه کیسه باشن هم حالا معلوم نمیشه
به موقع لقاح و تاخیر بستگی داره
زود گرفته باشه هم بالا میره،دوقلو هم باشه بالا میره
تو سونو فک کنم مشخص میشه البته الان نه فک کنم هفته هشت به بعد
مال من توی هفته 5بتام 4000بود
ماله من تو هفته پنجم ۵هزار بود
بالای ده هزار احتمال دوقلویی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.