شیرین بیان هم خوبه بخوری
لیمو ترش بخور حالت تهوع رو کم میکنه
من نوشابه میخوردم بزور اون یه چیزایی میتونستم بخورم
من لبنیات میخورم بهتر میشم
هر ۱۲ ساعت نصف دمیترون
سرم زدم دوبار خیلی حالم بهتر شد
ولی در کل همچنان تا همین لحظه حالت تهوع دارم
کار خیلی خاصی نمیشه کرد
قرص متوکلوپرامید بخور درمانش فقط همینه
تحمل کن جانم آدامس نعنایی هم خوبه منم حالم خیلی بد بود هفته شما سرم میزدم الانم صبحا تهوع دارم
صبح که از خواب پا میشی یک بيسکوئيت یا یک تکه نون بخور آب معده تو بکشه بتونی صبحانه بخوری
برای حالت تهوع هم یک سیرابی بگیر تو خونه خودت درست کن اول حالت بد میشه یک ساعت اول بعدش از بوش بدت نمیاد دیگه هم حالت بد نمیشه میتونی همچی بخوری
گلاب بو کن
لیمو ترش من با لیمو ترش و نمک زندم
قرص دانسترون خیلی کمک
یکیم هرررچی معده تو اذیت میکنه نخور
بلاخره تاالان دستت اومده
از هفته بعد حالت بهتر میشه نگران نباش
نخودشوربخور
منم همینم
دکترم بهم قرص متوکلوپرامید داد یکم بهترم
آب نبات بخور
زنجبیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.